söndag 4 januari 2009

ett år sen. prick ett år sen jag satte mig på tåget till motala. morsan var jättearg och ledsen på mig, så jag hade lite dåligt samvete när jag satt där på tåget. jag var nervös. riktigt nervös, men samtidigt förväntansfull. jag ville inget hellre än att komma fram och få träffa dig!
när jag väl gjorde det blev jag inte besviken, tvärtom. det var så roligt att få träffas och se vem du var, om du var såsom jag trodde. det var du. och bättre.
en underbar vecka.
sedan åkte jag hem. jobbigaste resan i hela mitt liv. jag grät så ögonen sved.
vi träffades inte igen. det gråter jag inte för idag. men det var riktigt jobbigt där ett tag. riktigt jävla jobbigt. men så förändrad som du är så kan det gott vara.

men tänk vad ett år kan gå snabbt. ett jävla år. upp och nergångar, precis som vilket annat år som helst.

idag fyller becki 20 år! apropå att åren flyger iväg. minns när vi lekte på sexårs. haha.jag och becki. när jag följde med henne till stallet och när vi klädde ut oss, sminkade oss och lekte i snön. massa minnen med den bruden! nu är hon 20 bast och vuxen. snart fyller jag 20 år och blir vuxen. hjälp vad tiden går snabbt!
snart sitter jag där med egna ungar och ser dem växa upp. herregud.

undrar just om min kusin ploppat ut bebisen än apropå ungar.. spännande!!

Inga kommentarer: