tisdag 18 november 2008

Shit vad svårt jag hade att somna igår.
Jag gick ut till rummet och pysslade vid nio, kanske lite efter nio. Städade, röjde och hade mig. Sen bestämde jag mig för att måla om en ram så det gjorde jag. Sen var det så jäkla roligt att måla så jag bestämde mig för att vara lite kreativ och måla tre små tavlor. Det var så roligt, vad jag har saknat det! Att jag inte gör det oftare !?
Sen blev jag klar med det, så då fortsatte jag med min stickning som jag påbörjade igår också. (Där någonstans mellan städning och ram-målning) Hann en ganska bra bit faktiskt! 70-talet kommer ringa och vilja ha sina färger tillbaka! Haha. Men det blir nog bra, hoppas jag orkar göra färdigt den bara!

Sov ju själv utan Petter för första gången på ett bra tag. Kanske därför jag hade svårt att somna? Jag tror nästan det faktiskt. Saknade honom :( Det är rätt hemskt hur man "vänjer" sig att sova med någon. Är hemskt att sova själv! Fyy.. Förhoppningsvis får jag sova med honom i natt (annars blir jag ledsen...).

Nu ska jag dricka te och fixa lite bilder!

1 kommentar:

Anonym sa...

sova ensam när man vant sig är heeeemskt! blä för sånt. haha.

tack :D hihi!