onsdag 15 oktober 2008

Ringde aldrig Soc. idag. Orkade inte kliva upp :P Ligger ju mycket hellre i sängen med Pete än att ringa soc. Det är väl ganska självklart?
Ska dock ringa imorn så jag får det gjort någon gång.

Var med Maja i skogen en kort sväng sen skjutsade jag hem Pete, lämnade pengar åt Martin och susade hem. Tanken var att jag skulle bada Maja, men det har jag inte orkat göra ännu :P Gör det kanske lite senare. Om jag orkar....

Imorn blir det storstädning och packning hela hela dagen. Måste städa hela huset, dammsuga, dammtorka.. U name it. Ska kliva upp vid åtta-nio, ringa soc och sen stäääääda.
Blir nog skitroligt. Skitigt iaf.

Ikväll blir det att hänga med Martiiin. Undrar just om vi ska fetta? Förmodligen, brukar bli så. JAg är faktiskt ganska sugen på chirre o dirre också.. Hoho. Får väl se vad han säger!

Nu ska jag dricka upp min mjölk och eventuellt börja med maten. Får se vad jag känner för.

Ajö

Inga kommentarer: