måndag 1 september 2008

Skjutsade Lina till Kallax igår (eller det heter väl Luleå Airport numera, men whatever). Satt och höll henne sällskap ett tag, sa hej då och sen åkte jag och Patric tillbaka. Så sorgligt, vi var jätteledsna båda två hela vägen. :'(
Jag somnade på soffan sen ett par timmar där vid tolv någon gång. Vaknade av Roffes garv inne i köket :P Hade inte alls märkt att dom hade kommit. ELLER att morsan hade stökat i köket. Jag sover verkligen djupt ;P Haha
Minns inte vad jag gjorde sen, låg väl och degade på soffan i princip hela dagen. Blev inget att åka o träna, kände mig verkligen inte på hugget för det faktiskt. Ska väl åka typ imorgon eller nåt sånt då kanske.
Tanken var att jag skulle lägga mig tidigt igår, men så blev det inte. Knallade till P (;-*)vid tio och kom väl hem ungefär fyra. Heeehhh.. Men det är så trevligt så det spelar ingen roll. Jag var aptrött, men hade gärna suttit där ett par timmar till o bara snacka. Oh well.

Idag blev det äntligen av att fika med Hanna! Satt på Hanssons ett par timmar o snackade. Riktigt trevligt ;)
Ikväll ska jag färga håret. Mööööööööörkbruuuunt! Hatar min nuvarande äckel-färg. Ser ut som.. spya eller nåt.

Nu ska jag ta ett glas juice och loda vidare!
Ajöss!

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha, har de bytt namn till luleå airport? oj, det har jag missat!kommer nog alltid säga kallax.... haha!

Anonym sa...

Precis, det heter fortfarande kallax för mig också, blir ju förvirrad av Luelå airport O_O

Ditt hår ser inte alls ut som spya, FY dig. Sen får du visa en bild hur hur det ser ut sen, om du ids, hoppas det blir shiny^^