onsdag 3 september 2008


Just mötet på Arbetsförnedringen gick bra, höll inte på så länge som jag trodde och sen visade det sig att vi skulle träffas endast tre timmar en gång i veckan så jag blev positivt överraskad.
Vad jag inte blev så positivt överraskad av är det faktum att jag är sjuk... IGEN! Herregud. Jag kan ju helt ärligt inte ha något existerande immunförsvar. Jag skojar inte när jag säger att jag varit sjuk säkert fyra-fem gånger under det här året. Annars brukar jag bara bli sjuk (och då dödssjukt) typ två gånger per år. Hösten och våren. Men inte nu nej. Sjuk HELA jävla tiden. Jag förstår faktiskt inte vad det är som händer. Blir SÅ förbannad.
Skulle till P ikväll, men det blev ju inte så nu när jag mår apa. Jag har varit relativt pigg hela dagen, men nu på eftermiddagen slog det till. Jag tvärdog, precis som om någon drog ur sladden. Jättejobbigt. Jag har ingen fungerande röst och jag är täppt i näsan. Hostar gör jag också, hela tiden. HELVETE också. Hade faktiskt hellre varit hos P. :(( Ååh..

Ikväll börjar Idol också! Fan vad skojj! Nånting bra med den här jävla skiiiiiitdagen. Fyfan. Regnar gör det också.

Nä nu ska jag göra te tror jag och sen plantera mig framför tv:n hela kvällen.
Ajöss

1 kommentar:

Anonym sa...

Krya på dig!