tisdag 19 augusti 2008

Jag körde ett pass på 21 minuter och körde lite styrke. Tog det lugnt med styrken eftersom jag är så pass otränad och spinning i sig är en riktig killer.
Självklart höll jag på att dö under själva passet, men efteråt känns det ju så jäkla skönt. Svetten bara rinner och man kan knappt stå på benen, de bara skakar. Men guud vad duktig man känner sig.

Jag har mailat min handledare på Arbetsförmedlingen också, det var på tiden faktiskt. Uuuh. Jag vill verkligen inte jobba. Men finns det verkligen NÅGON som vill jobba? Va? Nää tror inte det va.

Har en ganska jobbig sak att erkänna också- jag läser Blondinbellas blogg. Jag vet. Jag skäms av hela mitt hjärta- men jag kan inte sluta! DET ÄR HEMSKT! Herregud. Hon är blond, hon är moderat, hon är rik och hon är dryg stockholmare. Jag borde avsky henne, men faktum är att hon verkar ganska soft faktiskt. Hörde på NRJ när hon var med i ett program och hon var inte så jäkla stenkorkad faktiskt! Jag skäms över att säga det och framförallt trodde jag aldrig jag skulle göra det. Men så är det. Lino + Blondinbella= sant. Pinsamtpinsamt.

Det var det.
Jag har förlorat min värdighet och kan inte längre fortsätta.
Adjö

1 kommentar:

Anonym sa...

åh neeej, inte blondinbella! :| jag dör! usch. visst, hon ska ha creds för att hon gör det hon tror på (och skiter i alla som inte är av samma åsikt....), men människan är ju så otroligt irriterande ;O haha!