måndag 18 augusti 2008

I accept chaos, I'm not sure whether it accepts me.

Well, såg I'm not there igår istället. Den var riktigt bra. Jag dissade Cate Blanchett redan när jag hörde att hon var en av dem som skulle spela Dylan. "En KVINNA kan ju inte spela honom, det är ju en förolämpning!"
Men tji fick jag! Hon var helt fantastisk, riktigt riktigt bra!
Hela filmen var helt okej. Jag hade nog lite för höga förväntningar tror jag.

Idag har jag städat, tvättat och gått med Maja i skogen. TROTS spöregn så gick jag! Det var bara på med gummisarna, regnjackan och mp3'n. Men jag tycker ändå det är mysigt, bara man har klätt sig bra och rätt. Jag hatar att bli blöt o kall, men det blev jag inte idag så det var skönt.
Sen är man alltid helt själv också när det är lite sämre väder. Hehe.

Ikväll blir det att softa, något annat orkar jag inte med. Jag håller på att bli sjuk, eller det är så där halvt. Det bryter aldrig ut så jag går o snorar o känner mig hängig bara. Jobbigt.
Lock för öronen har jag också ... ><

Nåja

nu har jag slut på idéer. Talk to ya latah.

Inga kommentarer: