måndag 2 juni 2008

STUDENTEN ÄR NÄRA


Jag börjar inse nu att, damn, det är inte länge kvar nu till studenten. Helt sjukt vad tiden har gått fort. Speciellt våren! o.O Det är fan ETT HALVÅR sen jag var i Linköping! OH. MY. GOD.
Känns som igår, men ändå inte. Sinnessjukt.

Idag har vi joxat på Konsgillet hela dagen. SÅ jävla drygt. Fyfan. Sen måste vi sitta där imorgon OCH I HELGEN. Fyfan, kommer dö. Tråååååkigt..

Men imorgon kväll blir det lärarfest! Fixade.. alkohol idag. (TACK PATRIC! GULD VÄRT!)
Sen är vi lediga onsdag (lär man behöva efter morgondagens fest, känner på mig att det kommer gå REDIGT till.. hehehe) och sen är det TORSDAG och dagen med stort D. Gaahhh, så overkligt. Gud vad jag längtar. Dock har vi ingen vagn, men det kan inte hjälpas. Jag har liksom vant mig vid tanken ;p haha Bara hem o fixa i ordning för studentskivan. Ska bli roligt, hoppas många kommer. Vore så roligt.

Nåväl. Nu ska jag flina vidare (jag är seriös- sitter bara och fånflinar hela tiden. JAG ÄR LYCKLIG)

Inga kommentarer: