söndag 29 juni 2008

GOSH.
"Blir väl ingen KLAPPKALAS-fylla"- my aaaaaaaaaaass.
Marina blev full, FÖR full. Hennes päron hämtade henne halv tolv.
Jag drog till stan lite naivt så där i hopp om att träffa någon bekant- det gjorde jag. Men de skulle alla till Boddan och jag är pank så in dit kommer jag inte.
Perfekt fylla för min del, men spenderade kvällen själv strosande runt stan med Timbuktu i lurarna. Inte helt schysst faktiskt. Förbannad cyklade jag hem- såklart börjar det regna. Fucking skit.
Jag är mer less på Boden nu än någonsin, ska bli så OFFANTLIGT skönt att dra härifrån.

Jag är full fortfarande men känner att baksmällan börjar smyga sig på. Aooh. Inte nice.

En lista att fördriva lite tid på.

Har du pojkvän/flickvän? Nein
Är du kär?
Nein
Hur tidigt stiger du upp? Alldeles för sent
Vem/vilka vet mest om dig? Martin, Lina, Kenny och Marina
Gillar du att slåss?
Jaa :D På skoj kanske då..
Vad ska du göra ikväll? Soooooooova
Har du utländska föräldrar? Nae
Var har du ont? I skallen............
Är du bra på att måla? Jaa, eller jag vet inte. Jag är väl nöjd själv med det jag målar. Sen vad andra tycker är väl en annan sak.
Vem kramade du senast? Emmy
Vad längtar du till? Sängen
Sparare eller slösare? SLÖSARE
Bio eller promenad? Promenad, bio är booooring
Är du kittlig? JA.
Rädd för insekter? Mja, dom är mest irriterande bara.
Anser du att du är stark? Haha, nää
Nämn något som gjorde dig glad igår: <3
Vad gjorde du kl 8 i morse? Sov
Vad har du druckit idag? Mjölk, vatten, öl, vodka.
Vad var det senaste du åt? En varm macka
Vad var det senaste du köpte? Ciggaretter

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Jaa
Vad gör dig glad just nu? Att jag snart ska gå o sova
Humör just nu: Trött, seg, arg, bakis och uttråkad
Sommarplaner: Dra till Sthlm
Gillar du att sjunga? Jaaa
Vad längtar du mest efter just nu? Borsta tänderna, tvätta bort sminket o gå o sova

Inga kommentarer: