fredag 13 juni 2008

Cogito, ergo sum!

You angel you
You got me under your wing.
The way you walk and the way you talk
It says everything.

Trots att min hals är helt och totalt upfuckad, min näsa rinner och att min kropp
känns misshandlad så känns allt bra. Jag har inget jobb. So what? Det gör mig absolut
ingenting just nu. Det kan låta naivt, vem vill inte ha ett jobb egentligen? Men jag
känner att det inte är prio ett. Jag vet inte vad prio ett skulle vara, jag antar
att jag inte har något prio ett, inget prio två eller tre heller. Jag är bara ledig!
Njuter av att ha tagit studenten, av sommaren (även om det inte är mycket till sommar
just nu.. ) och orkar inte tänka på så mycket annat.
fredag idag.. ledig.. som hela veckan. men men, bara för att det är fredag så måste
mankanske hitta på nåt. vad det blir återstår att se. funderar på att fara på en
superhärlig cykeltur runt förbi travet, brandstationen, stallet, genom södra och
torpgärdan, sen hem. det är så underbart. jag älskar att cykla där. det är så fint!

jaa, blabla.
annars jollrar det väl på som vanligt i guess.
det enda som hänt de senaste dagarna är väl att jag blivit sjuk och suttit hemma.
städat i ren tristess.

nu ska jag ut och cykla!
adieu!

Inga kommentarer: