onsdag 21 maj 2008

i did it!

Jag klarade matten! Jag kommer att få g i matematik b!! Jag är just nu på roooosa moln för jag är så jäkla lättad!! Yes! Fan vad skönt.
Efter år och år år år av problem, gap och skrik så är jag klar! Jag har alltid haft problem med matten och jag måste väl med handen på hjärtat säga att jag aldrig ansträngt mig så mycket som jag gjort nu de senaste veckorna. Skönt att det lönar sig!
Om jag tänker tillbaka, bara kanske två månader så kändes det helt hopplöst. Jag hade ställt in mig på ett ig i matte. Det var en omöjlig uppgift att räkna tre prov och skriva ett nationella. Men det gick vägen!!!! Jag klarade det!

Nu ska jag dricka kaffe, softa och se på Oprah för att sedan bege mig tillbaka till skolan för att fixa g i idrott och skriva kuhi-prov (förhoppningsvis fixa vg i den kursen).

MATTESNILLET SÄGER:
over and out fuckers!

Inga kommentarer: