tisdag 22 januari 2008

YEY

Måndag idag. Inte särskilt jobbigt att kliva upp på morgonen faktiskt, visst jag hade gärna sovit flera timmar till, men det funkade. För en gångs skull var jag inte dödstrött hela dagen heller, utan faktiskt ganska pigg! Helt otroligt. Ändå gick jag och la mig alldeles för sent för mitt eget bästa igår, somnade gjorde jag också alldeles för sent. Men eftersom det funkade så är ju det lugnt. Däckar väl ikväll då istället skulle jag tro..
MEN, jag är ledig imorgon så det gör ingenting! Så skönt!
Måste göra samhällsgrejjen ikväll också, ouff. Har haft hela jullovet på mig och ändå har jag bara gått o maskat omkring och inte gjort en enda vettig sak på hela jullovet. Skäms på mig!
Men å andra sidan ska man ju faktiskt vara ledig på loven och inte hålla på med massa jävla skolarbete så jag har inte dåligt samvete för fem öre!
Däremot kan man väl tycka att jag kunde ha tagit tag i den förra veckan, men då är det ju såhär att jag är så lat så det finns inte. Alltså kan man inte vänta sig något sådant av mig. Så det blir helt enkelt som vanligt att jag gör allt skolarbete i sista minuten. Känner jag mig själv rätt så kommer jag inte vara klar ikväll heller, utan jag kommer säkert få sitta o kämpa med det imorgon också.
Dock ska jag verkligen göra mitt yttersta för att försöka få klart det ikväll, bara för mitt eget samvetes skull..

Nåja, jag har köpt en 200 grams apelsinkrokant idag som någon sorts extra energikälla så jag kanske pallar med att göra det där.

Usch vad jag gnäller, jag som inte skulle gnälla. Fy mig.
Okej, så här gör vi;
YAY, jag ska göra samhällsen idag, imorn måste jag göra KuHi, sen måste jag läsa en engelskabok OCH fixa praktikplats! YAY vad jag är lycklig! Jag tror jag går och dör i rena lyckoruset! YAY!!
YAY YAY YAY!!!

YAAAAY!!!

Inga kommentarer: